منتديات سماء يافع

منتديات سماء يافع (http://http://yaf4.com/vb/index.php)
-   الكمبيوتر والبــرامج (http://http://yaf4.com/vb/forumdisplay.php?f=35)
-   -   افضل برنامج لعمل الشعارات والاعلانات فلاش وصور سهل جدا (http://http://yaf4.com/vb/showthread.php?t=34173)

فارس يافع 10-01-2012 04:20 PM

افضل برنامج لعمل الشعارات والاعلانات فلاش وصور سهل جدا
 
بسم الله الرحمن الرحيم
اقدم لكم برنامج

Sothink
http://i1197.photobucket.com/albums/...logo_maker.jpg




تحميل برنامج sothink العملاق لصنع الشعارات والتواقيع واللوجوهات باحترافيه شديده و اى حد ممكن يستخدمه لانه برنامج سهل التعامل معاه جدا زمان كنا اما بنبقى عايزين نعمل شعار او توقيع كنا بنقول لمصممين و ياخدوا وقت و ممكن ينفضلك لا الكلام ده دلوقتى اتغير خالص مع برنامج sothink الرائع لصنع الشعارات و التوقيع و اللوجوهات باحترافيه شديده و هوه سهل الاستخدام لاى حد يعنى انت ممكن تعمل دلوقتى تواقيعك و شعاراتك ولوجوهاتك بنفسك دلوقتى حملوا برنامج sothink الرائع و اعملوا شعاراتكم و تواقيعكم و لوجوهاتكم بنفسكم دلوقتى و استمتعوا بها البرنامج يعمل على جميع نسخ الويندوز الاكس بى و الفيستا و السفين


البرنامج مجانى


للتحميل

اضغط هنا


مع تحيات اخيكم فارس يافع
منقول للفائدة

اصايل يااافع 10-01-2012 05:32 PM

رد: افضل برنامج لعمل الشعارات والاعلانات فلاش وصور سهل جدا
 
يا هلا بفارس

والله تعجبني كثير هذه البرامج

ولكن اختك دائما مغلق

بارك الله في جهودك حبيت اشكرك

على الجهود اللي تقوم بها

يعطيك العافيه اخي ويسعد ربي ايامك

اختك اصايل ^_^


All times are GMT +3. The time now is 10:49 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7, Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir
HêĽм √ 3.1 BY: ! ωαнαм ! © 2010

جميع الحقوق محفوظه لمنتديات سماء يافع

a.d - i.s.s.w

mamnoa 4.0 by DAHOM