عرض مشاركة واحدة
قديم 28-12-2006   #11


الصورة الرمزية جنة الاسلام
جنة الاسلام غير متصل

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 427
 تاريخ التسجيل :  20-08-06
 العمر : 40
 أخر زيارة : 04-02-2009 (11:44 PM)
 المشاركات : 275 [ + ]
 التقييم :  100
لوني المفضل : Brown
افتراضي رد: اسأل العضو الي بعدك؟



لا لسه مفيش عمل لسه فى الدراسه
ولكن على العموم احنا فى الامتحانات وبانزل الجامعة بس يوم الامتحان
كان عندى النهاردة والمرة الجاية ان شاء الله يوم 8 يناير
وان شاء الله بعد كام شهر هاكون صيدلانية وربنا يوفقنى وقتها الاقى شغل مناسب

اما اخر مقلب اخدته كان النهارده فى الامتحان
لقيت حاجات غريبه فى ورقة الامتحان فجأه كل المذاكرة دخلت فى بعضها ولقيتنى مش عارفه افرق كل موضوع عن التانى
بس الحمد لله على كل حال وان شاء الله تعدى على خير


الاول احب اقولكم كل سنة وانتم طيبين وكل الاهل والاصحاب
اما سؤالى للى بعدى
مين اول حد هتزوره وتعيد عليه بعد صلاة العيد


 
 توقيع : جنة الاسلام

[align=center][flash=http://www.qtrscouts.com/gn.swf]WIDTH=300 HEIGHT=250[/flash][/align]


رد مع اقتباس