| قضيــة و وجهــة نظــر (هنا نناقش جميع القضايا وفق قناعتنا الشخصية واختلاف الراي لا يفسد للود قضية ) |
|
|
|
| المشاهدات | 9793 | التعليقات | 107 |
|
|
أدوات الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#71 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
رد: سؤال ؟؟؟؟
سؤال بسيط ليه الزوج ميعملش الاكل لنفسه عادي والله
اذاكان ما بيقدر يستحمل الجوع هو بيروح بيعمل اكله مش يصحي الغلبانة دي بس احسن حاجة في الموضوع دة انكم نبهتوني لنقطة دي علشان يبقى اللي اوله شرط اخره نور |
|
|
|
#72 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
رد: سؤال ؟؟؟؟
يابو خالد
هذا من تعاليم ديننا الحنيف خيركم لاهله والمراءة لها حقوق وعليها واجبات وتعتبر سكن الرجل أهم شيء التفاهم والانسجام أما اللي مايتفقون في الرأي فلاش بأن حياتهم تكون جحيم |
|
|
|
#73 |
![]() |
رد: سؤال ؟؟؟؟
ياايات
والله عادي كنت ناوي اروح اعمل لنفسي لكن المشكلة سكرت انبوبة البوتاجاز الموجودة في فناء البيت اولع الفرن ازاي كانت مترفزة أوي أوي ياايات والبقرة كانت هاتوديني في ستين داهية |
|
|
|
#74 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
رد: سؤال ؟؟؟؟
ههههههههههههه
ضحكتني يا عمو صقر بس بقرة ايه ؟؟؟؟ وبعدين انت لازم تفت يعني اكلة سريعة يا عم وخلاص وبعدين الرجل اصلا مش مسموح له يتاخر عن الساعة 12 والله ما يدخل البيت خليه يكمل سهرته مع اصحابه |
|
|
|
#75 |
![]() |
رد: سؤال ؟؟؟؟
يادكتور
نحن بنتكلم عن موقف عارض وهذا لايعني إن الامور ليست على مايرام العلاقة والاحترام شي اساسي بس حبينا ننقاش المواقف العارضة التي يمكن ان تتجاوز حدود العلاقة اما الحب واساسيات الحياة فهذا شي اخر لكن مهما كانت المرة تحب زوجها إلا انها بشر ولها احساسها |
|
|
|
#76 | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
رد: سؤال ؟؟؟؟
ومش من حقه يقومها من عز نومها اتنجح له برضه لها حقوق.. ولا معاشي اترتاح الاتفاق والتفاهم لكن مش بذه النقطة.. خخخخ خليك واقعي اكثر.. وبطل الرمسسه الزايده ههههههه |
|
![]() ![]()
|
|
|
#77 |
![]() |
رد: سؤال ؟؟؟؟
يايات التاخير له اسبابه
لكن بدون سبب أو ان الراجل دائم التأخير فمن حقها تتنرفز لكن اذا الراجل اول مرة يتأخر فما عليش الغيرة كانت مبالغ فيها حبتين |
|
|
|
#78 |
![]() |
رد: سؤال ؟؟؟؟
وبعدين المرة سهل ياريم لو قامت مرة واحدة بحياتها
بس المشكلة يتعوووووووووووووووود ودائماً دائماً متعوووووووووووووووودة على قولة عادل امام |
|
|
|
#79 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
رد: سؤال ؟؟؟؟
ههههههههههههههههه
والله يا عمو صقر شكلك عشت يوم صعب ههههههههههههه بس لو كنت تتاخر علشان شغل فطبعا لازم تعملك العشا وتستناك كمان لكن تقولي تلعب وتسهر مع اصحابك فلا معلش كل واحد ياخد حقه باه |
|
|
| مواقع النشر (المفضلة) |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| سؤال , ؟؟؟؟ |
| الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1) | |
|
|