| بسمات وقفشات ضاحكة هنا يجتمع الأحبة للترفيه عن أنفسهم |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| فتاة تتزوج من نفسها.....غريبة | الرحال السنيدي | يحكــــى أن.. | 5 | 08-03-2012 10:03 PM |
| ( صفات المرأة غير الواثقة من نفسها ..!! | الوعدالقاطع | عـالــم ومـمـلـكـة حـــواء | 16 | 23-01-2012 06:45 PM |
| صورة تتحدث عن نفسها | همس يافع | المكتبــة الإسلاميــة العامه | 2 | 19-05-2010 08:40 PM |
| صفات المرأة غير الواثقة من نفسها | ياهمي ربي كبير | محطـات بــلا حــدود | 0 | 09-10-2009 11:42 AM |
|
| المشاهدات | 1196 | التعليقات | 5 |
|
|
أدوات الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#1 |
![]() ![]() ![]() |
مشرفه قرفانه من نفسها
بسم الله الرحمن الرحيم
ازيكوا انشاء الله تكونوا بخير اول مشاركه لي بسما يافع بسم الله وعلى بركة الله هنبتدي مشرفةزهقت من الاشراف .. شوفوا عملت ايه في الأعضاء.. هههههههههههههههههههههههه بصوا بقي يا أعضاء المنتدى.. انتبهولي كده وصحصحوا الساعة دلوقتي سبعة الصبح ولسه منمتش بسببكم هتجننوني خليتوا شعري يقع من كتر ما شديت فيه بصوا من النهاردة ومن الساعة دي مفيش زفت مواضيع محدش يكتب مواضيع هنا عايزين تكتبوا حاجة اكتبوها في اي منتدى تاني مش هنا مش طالبااااكوا بقولكوا ولو حد ناوي يكتب مواضيع يكتب موضوعين بكتيره اوي وليه موضوعين خليها موضوع واحد كفاية وليه تكتبوا اصلا متكتبوش اعملو اللي قولتلكوا عليه واكتبوا برة مش هنا مش ناقصين والنبي كل شوية موضوع مخالف ومتكرر وبلاوي زرقة ارحموني قرفتوني في عيشتي حرام عليكوا كان يوم مليان رعد وبرق وزعابيب يوم ما مسكت الاشراف سيبوني في حالي انت ياللي بتزغر بعنيك انت ايوة بتبص عالموضوع بقرف كده ليه مش عاجبك طب اعمل حسابك بقي ان مواضيعك كلها مخالفة هاه ومنتش معتبها تاني يانا يانت في المنتدي مش عارفين نربيكوا ولا ايه تعبتوني الله يتعبكوا وليكن في معلمكوا اللي هيعترض هغوزه مش هسيبه غير وهو متعور واللي مش عاجبه ميتكلمش اساسا يتكلم ليه وكمان مفيش ردود علي اي مواضيع اللي عايز يرد يدفع نص جنيه في الخزنة برة وبعدين يرد هو ده النظام وقايمة الاسعار هتنزل قريب وشوفوا اما اقولكم توقيعات ملهاش لازمة مش عايزين يعني تخش هنا بأدبك ومتتكلمش ولو نكتة عجبتك متضحكش تضحك ليه اساسا مش عايزة اسمع صوتك داخلين القسم نهزر بقي ولا ايه وبعدين وانت بتقري الموضوع ده تربع ايدك وتنزل ايدك من عالماوس اساسا وتبص عدل بلاش التتنيحة دي ولا رفعة الحاجب لحسن انا عرفاكوا مبتجوش غير بالعين الحمرا انا حذرت اهو اللي مش هيلتزم باللي قولته هطلعهولكوا قتيل....ههههههههههههه شو راى الاعضاء لو المشرفه هذه بمنتدانا شو تعملوا معها تحياتي لكم عذبة الصووت |
|
|
|
#3 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
رد: مشرفه قرفانه من نفسها
ههههاااااااااااااااااااااااااا ي
يمقن مثلي ويمقن لا يسلمو الايادي ع الطرح الرااائع |
![]() حط رجلك هع
|
|
|
#4 |
![]() ![]() ![]() |
رد: مشرفه قرفانه من نفسها
ههآآآآآآآآآآآآي تسلم يالحربي لمرورك الرائع نورت الصفحه بتواجدك العطر لاعدمنا تواجدك في صفحاتي تحياتي لك : عذبة الصووت |
|
|
|
#5 | |
![]() ![]() ![]() |
رد: مشرفه قرفانه من نفسها
سلمتي عزيزتي بنت يافع ع التواجد العطر لاحرمناكي يالغاليه يمقن ايه يمقن لا ههههههه |
|
|
|
|
#6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
رد: مشرفه قرفانه من نفسها
ولا افتهم لي حتى دجرة لاكن تسلمي اختي الغاليه
اسمح لي ابدي اعجابي بقلمك وتميزك واسلوبك الراقي وتالقك |
أيها المسلم أيتها المسلمة الصلاة الصلاة فإنها عمود الإسلام، وبرهان الدين، وعربون دخول الجنة.
|
|
| مواقع النشر (المفضلة) |
| الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1) | |
|
|