بسمات وقفشات ضاحكة هنا يجتمع الأحبة للترفيه عن أنفسهم


مشرفه قرفانه من نفسها

بسمات وقفشات ضاحكة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
فتاة تتزوج من نفسها.....غريبة الرحال السنيدي يحكــــى أن.. 5 08-03-2012 10:03 PM
( صفات المرأة غير الواثقة من نفسها ..!! الوعدالقاطع عـالــم ومـمـلـكـة حـــواء 16 23-01-2012 06:45 PM
صورة تتحدث عن نفسها همس يافع المكتبــة الإسلاميــة العامه 2 19-05-2010 08:40 PM
صفات المرأة غير الواثقة من نفسها ياهمي ربي كبير محطـات بــلا حــدود 0 09-10-2009 11:42 AM

إضافة رد
المشاهدات 1196 التعليقات 5
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 12-12-2011   #1


الصورة الرمزية عذبة الصووت
عذبة الصووت غير متصل

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 13005
 تاريخ التسجيل :  10-10-11
 العمر : 38
 أخر زيارة : 26-04-2012 (11:32 AM)
 المشاركات : 156 [ + ]
 التقييم :  2100
لوني المفضل : Brown
افتراضي مشرفه قرفانه من نفسها



بسم الله الرحمن الرحيم
ازيكوا انشاء الله تكونوا بخير
اول مشاركه لي بسما يافع
بسم الله وعلى بركة الله
هنبتدي
مشرفةزهقت من الاشراف .. شوفوا عملت ايه في الأعضاء..
هههههههههههههههههههههههه
بصوا بقي يا أعضاء المنتدى..
انتبهولي كده وصحصحوا الساعة دلوقتي سبعة الصبح
ولسه منمتش بسببكم
هتجننوني خليتوا شعري يقع من كتر ما شديت فيه
بصوا
من النهاردة ومن الساعة دي
مفيش زفت مواضيع محدش يكتب مواضيع هنا
عايزين تكتبوا حاجة اكتبوها في اي
منتدى تاني مش هنا
مش طالبااااكوا بقولكوا
ولو حد ناوي يكتب مواضيع يكتب موضوعين بكتيره اوي
وليه موضوعين خليها موضوع واحد كفاية
وليه تكتبوا اصلا متكتبوش اعملو اللي قولتلكوا عليه واكتبوا برة مش هنا
مش ناقصين والنبي
كل شوية موضوع مخالف ومتكرر وبلاوي زرقة
ارحموني
قرفتوني في عيشتي حرام عليكوا
كان يوم مليان رعد وبرق وزعابيب يوم ما مسكت الاشراف
سيبوني في حالي
انت ياللي بتزغر بعنيك انت ايوة بتبص عالموضوع بقرف كده ليه
مش عاجبك
طب اعمل حسابك بقي ان مواضيعك كلها مخالفة
هاه ومنتش معتبها تاني
يانا يانت في المنتدي
مش عارفين نربيكوا ولا ايه
تعبتوني الله يتعبكوا
وليكن في معلمكوا اللي هيعترض
هغوزه
مش هسيبه غير وهو متعور
واللي مش عاجبه ميتكلمش اساسا
يتكلم ليه
وكمان مفيش ردود علي اي مواضيع
اللي عايز يرد يدفع نص جنيه في الخزنة برة وبعدين يرد
هو ده النظام
وقايمة الاسعار هتنزل قريب
وشوفوا اما اقولكم
توقيعات ملهاش لازمة مش عايزين
يعني تخش هنا بأدبك
ومتتكلمش
ولو نكتة عجبتك متضحكش تضحك ليه اساسا مش عايزة اسمع صوتك
داخلين القسم نهزر بقي ولا ايه
وبعدين وانت بتقري الموضوع ده تربع ايدك وتنزل ايدك من عالماوس اساسا
وتبص عدل
بلاش التتنيحة دي
ولا رفعة الحاجب
لحسن انا عرفاكوا مبتجوش غير بالعين الحمرا
انا حذرت اهو
اللي مش هيلتزم باللي قولته هطلعهولكوا قتيل....ههههههههههههه
شو راى الاعضاء لو المشرفه هذه بمنتدانا شو تعملوا معها
تحياتي لكم
عذبة الصووت


 

رد مع اقتباس
قديم 12-12-2011   #2


الصورة الرمزية ألحربي
ألحربي غير متصل

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 8986
 تاريخ التسجيل :  11-12-09
 أخر زيارة : منذ 4 أسابيع (12:20 AM)
 المشاركات : 30,120 [ + ]
 التقييم :  5581
 الدولهـ
Yemen
 الجنس ~
Male
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Cadetblue
افتراضي رد: مشرفه قرفانه من نفسها



كلامها صحيح ومايبقى للناس الا العين الحمراى

تسلمي على هذا النقل


 

رد مع اقتباس
قديم 12-12-2011   #3


الصورة الرمزية بنت يافع الشامخ
بنت يافع الشامخ غير متصل

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 12755
 تاريخ التسجيل :  06-05-10
 العمر : 38
 أخر زيارة : 01-05-2012 (01:58 AM)
 المشاركات : 1,634 [ + ]
 التقييم :  1789
لوني المفضل : Brown
افتراضي رد: مشرفه قرفانه من نفسها



ههههاااااااااااااااااااااااااا ي

يمقن مثلي ويمقن لا

يسلمو الايادي ع الطرح الرااائع


 
 توقيع : بنت يافع الشامخ


حط رجلك هع


رد مع اقتباس
قديم 12-12-2011   #4


الصورة الرمزية عذبة الصووت
عذبة الصووت غير متصل

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 13005
 تاريخ التسجيل :  10-10-11
 العمر : 38
 أخر زيارة : 26-04-2012 (11:32 AM)
 المشاركات : 156 [ + ]
 التقييم :  2100
لوني المفضل : Brown
افتراضي رد: مشرفه قرفانه من نفسها



المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ألحربي مشاهدة المشاركة
كلامها صحيح ومايبقى للناس الا العين الحمراى

تسلمي على هذا النقل

ههآآآآآآآآآآآآي

تسلم يالحربي لمرورك الرائع

نورت الصفحه بتواجدك العطر

لاعدمنا تواجدك في صفحاتي

تحياتي لك : عذبة الصووت


 

رد مع اقتباس
قديم 12-12-2011   #5


الصورة الرمزية عذبة الصووت
عذبة الصووت غير متصل

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 13005
 تاريخ التسجيل :  10-10-11
 العمر : 38
 أخر زيارة : 26-04-2012 (11:32 AM)
 المشاركات : 156 [ + ]
 التقييم :  2100
لوني المفضل : Brown
افتراضي رد: مشرفه قرفانه من نفسها



المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بنت يافع الشامخ مشاهدة المشاركة
ههههاااااااااااااااااااااااااا ي

يمقن مثلي ويمقن لا

يسلمو الايادي ع الطرح الرااائع
هع هع هع اما اليمقن توووحفه هههه

سلمتي عزيزتي بنت يافع
ع التواجد العطر

لاحرمناكي يالغاليه
يمقن ايه يمقن لا ههههههه


 

رد مع اقتباس
قديم 15-12-2011   #6


الصورة الرمزية احمد اليزيدي
احمد اليزيدي غير متصل

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 7412
 تاريخ التسجيل :  10-08-09
 العمر : 16
 أخر زيارة : 02-03-2026 (01:55 AM)
 المشاركات : 145,547 [ + ]
 التقييم :  6949
 الدولهـ
Saudi Arabia
 الجنس ~
Male
 MMS ~
MMS ~
  منتديات سماء يافع
إذا كنت بين الصلاة فاحفظ قلبك.
إذا كنت بين الناس فاحفظ لسانك.
إذا كنت في دار الغير فاحفظ عينك.
لوني المفضل : Brown
افتراضي رد: مشرفه قرفانه من نفسها



ولا افتهم لي حتى دجرة لاكن تسلمي اختي الغاليه
اسمح لي ابدي اعجابي بقلمك وتميزك واسلوبك الراقي وتالقك


 
 توقيع : احمد اليزيدي

أيها المسلم أيتها المسلمة الصلاة الصلاة فإنها عمود الإسلام، وبرهان الدين، وعربون دخول الجنة.



رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


All times are GMT +3. The time now is 12:25 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7, Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir
HêĽм √ 3.1 BY: ! ωαнαм ! © 2010

جميع الحقوق محفوظه لمنتديات سماء يافع

a.d - i.s.s.w

mamnoa 4.0 by DAHOM